Spelmiddagen 2017-11-22T09:45:19+00:00

Spelmiddagen

Spelen en samen zijn met andere kinderen is voor ieder kind belangrijk. Voor kinderen met een lichamelijke of meervoudige beperking is dit echter geen vanzelfsprekendheid. Daarom organiseert Stichting Nadja voor deze groep kinderen spelmiddagen.

Vaak worden de spelmiddagen vanuit speeltuin Zuiderkwartier georganiseerd. Als honk hebben we daar het clubgebouw. Deze speeltuin is in samenwerking met Stichting Nadja en een aantal fondsen aangepast voor kinderen met beperkingen, zodat ook zij er fijn en zo zelfstandig mogelijk kunnen spelen. Kijk voor meer info op de pagina ‘Projecten’ en www.speeltuinzuiderkwartierleiden.nl

Tijdens de middagen is er altijd iets te knutselen en voldoende spelmateriaal aanwezig. Ook is er ruimte voor vrij spel.

Daarnaast organiseren we met regelmaat uitjes en workshops zoals pottenbakken op een draaischijf, muziek maken, een uitje in de natuur, kinderboerderij of anderszins. Voor ouders/begeleiders is er de mogelijkheid ervaringen uit te wisselen.

Wij staan van harte open voor leuke ideeën en wensen voor deze spelmiddagen!

Om uw kind aan te melden of uw wensen kenbaar maken, kunt u een mail sturen naar stichtingnadja@gmail.com

ALLE MIDDAGEN ZIJN VAN 14.30 TOT 16.30 UUR. Er wordt een bijdrage gevraagd van 3 Euro per kind

Data spelmiddagen

Spelmiddag 23 mei 2018